Jak unowocześniać transformację cyfrową spółek energtycznych?
7.11.2024, godzina: 15:40
Sala 2 piętro
- W dzisiejszym gwałtownie ewoluującym otoczeniu biznesowym, polskie przedsiębiorstwa energetyczne stoją w obliczu rosnącej presji na modernizację swoich działań rynkowych, klientocentryczność – poprawę doświadczeń klientów, oraz osiągnięcie ambitnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Podczas warsztatów odpowiemy na pytanie w jaki sposób transformacja cyfrowa, innowacje zorientowane na klienta i wydajność oparta na danych mogą pomóc przedsiębiorstwom energetycznym prosperować w obliczu zmienności rynku i wymogów regulacyjnych.
- Pokazane zostaną case-studies transformacji z takich międzynarodowych spółek jak w Centrica, National Grid czy Shell. Omówione zostaną praktyczne strategie wykorzystania technologii w celu poprawy wydajności, odporności operacyjnej i osiągnięciu celu emisyjnego.
Cz.1 Jak unowocześniać transformację cyfrową spółek energetycznych? (Case-study)
Cz.1 Jak unowocześniać transformację cyfrową spółek energetycznych? (Case-study)
- Wyzwania polskich spółek sektora energii
- Przykłady z innych rynków
- Efektywne zastosowanie AI dle energetyki
- Unifikacja danych
Cz.2 Q&A Interaktywny, wspólny brainstrorm wokół tematyki:
Cz.2 Q&A Interaktywny, wspólny brainstrorm wokół tematyki:
- Transformacja cyfrowa: Modernizacja operacji i poprawa efektywności w sektorze energetycznym poprzez wykorzystanie Salesforce.
- Doświadczenie klienta: Personalizacja usług i proaktywna obsługa z wykorzystaniem CRM i AI.
- Optymalizacja z użyciem AI: Efektywne wykorzystanie danych do poprawy operacji i redukcji kosztów.
Prelegenci:
Ronald Starreveld
Distinguished Enterprise Architect, Salesforce
Krzysztof Rachwalski
Strategic Accounts Director, Salesforce
Tomasz Korczyński
Digital Solutions Director
Formularz Rejestracyjny
*Udział w Warsztatach jest bezpłatny, ale nie jest jednoznaczny z wejściem na całe Wydarzenie jakim jest Konferencja EUROpower & OZE Power. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia.