Korzyści reprezentacyjne:
  • Merytoryczny udział przedstawiciela Partnera w wydarzeniu » udział w wybranym, ustalonym z Organizatorem panelu dyskusyjnym » możliwość przygotowania prezentacji / case study w wybranej formule
  • Przystąpienie przedstawiciela Partnera do Rady Programowej kongresu oraz udział w jej zamkniętych posiedzeniach
Korzyści marketingowe:
  • Logotyp w materiałach wydarzenia: mailingi
  • Możliwość ekspozycji marki podczas wydarzenia:
    • główne ekrany, telewizory LCD
    • ścianki, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
Korzyści medialne:
  • Możliwość umieszczenia materiału przygotowanego przez Partnera w newsroomie wydarzenia
  • Promocja w mediach społecznościowych
  • Dedykowane mailingi
Korzyści dodatkowe:
  • Match-making – system dedykowanego networkingu ze wskazanymi uczestnikami wydarzenia, z zaangażowaniem opiekuna ze strony organizatora

Kontakt w sprawie współpracy

Tomasz Petruk
Vice Director of Business Development Department
Senior Project Manager

kom: +48 883 784 084
e-mail: t.petruk@mmcpolska.pl

Zobacz relację partnerów poprzedniej edycji
41. EuroPOWER & OZE Power

42. Konferencja Energetyczna EuroPOWER & OZE POWER
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.